Pandemija kovida-19 dovela je do globalne ekonomske recesije, ali kinesko tržište e-trgovine zabilježilo je dalji rast uprkos svjetskim trendovima.

Vrijednost kineske maloprodaje na Internetu u 2020. godini dostigla je 9,8 biliona juana, odnosno 1,51 bilion dolara, što je za 14,8 odsto više u odnosu na isti period lane i čini 24,9 odsto od ukupne maloprodaje u zemlji, prenosi investitor.me.

Foto: Ilustracija, Forbes.com

Obim poslovanja kurirskih službi dostigao je 83,36 milijardi komada, što je za 31,2 odsto više u odnosu na 2019. godinu.

Jedan od glavnih razloga za rast prodaje na internetu je sve veća popularnost online prodaje robe u živom programu, koja je prošle godine premašila 20 miliona direktnih prenosa.

Jooble oglasi za posao
Podijeli

O Autoru

Edita Dautović

Edita Dautović osnivačica, urednica i novinarka portala Preduzetnica.me. Rođena je 22.01.1978.godine u Prijepolju, živi i radi u Podgorici. Magistrica jemenadžmenta i preduzetništva. Posjeduje više od 15 godina radnog iskustva iz oblasti biznisa i preduzetništva, prodaje i konsaltinga u radu sa nekretninama, marketinga, event menadžementa i projekt manadžmenta. Predsjednica je Udruženja preduzetnica Crne Gore. Trenutno radi kao copywriter za određene platforme. Gaji veliku ljubav prema pisanoj riječi i putovanjima. Zalaže se za ljudska prava i žensko preduzetništvo. U slobodno vrijeme piše prozu i poeziju.

Ostavite Komentar

*pročitajte pravila komentarisanja